viernes, 29 de mayo de 2009

PRIMABERA

Ya ye a primabera, (anque por a calor beluns digan que ya ye l'estíu). As colors y a fuerza d'a bida se beyen por toz os costàus. Me direz que a primabera ye dende marzo, pero con iste ibierno tan zereño que ha pasàu, as niéus, os aires malplegáus, a fridor que fazió ixatrodiya, agora, ya, por fin, a primabera ye plegata.

A berdor ye en todas as fuellas en los arboles (es arbres ta mis amics), y siento as cantas d'os muixons. Si, os paxaricos son afora. Belúns d'ers en as carreteras, como as culebras.

O pior d'a primabera ye que todas cuasi todas as elezions se fan en primabera, y a sange alticama ta ixos que son forofos.

Talmén maitin fable d'a primabera y la politica.

lunes, 25 de mayo de 2009

EL ULTIMO ARAGONÉS - JORGE ASIN

Morata me ha enviado este video de Jorge Asín. Es buenísimo.


ARAGÓN EN EUROPA

Debemos llevar nuestra voz a Europa. ¡Cuánto echamos de menos una voz en Madrid! En el último debate del estado de España, no se oyó nombrar la palabra Aragón ni una sola vez.
Estas elecciones también son importantes.

lunes, 18 de mayo de 2009

AUTOVÍA DAROCA - CALATAYUD

Pues sí, tenemos que comenzar a pedir apoyos para la autovía Calatayud - Daroca. En Aragón, donde todo lo que pensamos se hace a 20 años, debemos dar prioridad a las infraestructuras que entendemos que deben ser importantes para nuestro propio desarrollo.

Para ello ayer iniciamos una campaña de recogida de firmas para decirle a los gobiernos de Aragón y de España que nos corre prisa.

Animo y colabora.



jueves, 14 de mayo de 2009

miércoles, 13 de mayo de 2009

OS BRUXOS

Ya me fa goyo beyer a Aznar dizindo que podemos rechirar salidas ta la crisis.

Pues sí: Bi-ha que alinar o mercàu laboral. D'alcuerdo, que dixe de triballar en puesto que no pas sape ni repleca ta estar, si no ese estáu por ser presidén d'o gobierno de España.

Bi-ha que alinar as pensions. Pues sí. Que torne a que cobra er.

Bi-ha que empentar ta es aturáus ta trobar triballo. ¡qué dizirá!

Ta salir d'ista crisis faremos más casas, y más casas, y más casas,... ¿ixa ye a soluzión?

Anque parixe que tampoco Iglesias y Biel an paráu cuenta.