martes, 21 de agosto de 2007

DEAN

Que todas as disgrazias no son mesmas ta toz ye berdá.

Agora que ba i-plegar l’huracán Dean à Yucatán, (dimpués de pasar por Jamaica y Haití) bi-eban dos problemas:

1.- ¿Plegará à USA? Ixo ye mui importán. Con o que surte en ixe pais en que as hipotecas periglosas han feito un esfer en tó lo mundo, solo cal que bienga agora iste huracán à empiorar o mundo finanziero. No tos alticaméz. No pas plegará (al menos seguntes o que sapemos agora) a o país más fachendoso d’o mundo.

2.- Os españols y turistas en cheneral que son de bacazions en a costa de Yucatán. Tranquilos tóz. A mayoría son en España o en Cancún. O turismo y as empresas de turismo tampó penarán.

Que bi-abrán chens sin casa, que os camins s’estricallarán, que os campos s’albandonarán y pasarán añadas ta refelos,… To isto son cosas secundarias. O prenzipal ye soluzionàu.

2 comentarios:

Victoria Williams dijo...

¡Hola de Idaho! ¡El intentar conseguir Babelfish para trabajar en su blog....it es lento, y no hablo español!

Anónimo dijo...

Hola!

Soy Lorien (de apodo). No hace mucho dejaste un comentario en mi "olvidado" blog http://www.lacoctelera.com/lorien

...

Me preguntas de donde salió mi nombre, pues verás, es un tanto freak, mi lugar (imgainario) favorito en el mundo es LothLorien. Si no has leido el Señor de los anillos o no has visto la peli, es un bosque de ensueño donde los elfos campan a sus anchas.

Sigo con la frak historia, ese pueblo fue creacion de un dios que comparte todas las letras (aunque desordenadas) de mi verdadero nombre.. asi que adapte el nombre de Lothlorien por el de Lorien (para que fuese mas corto) :-)

Una historia un poco tonta pero bueno... Por otro lado no tenia ni idea de que fuese un nombre real y menos aun de que fuese un nombre de chico!! :-)

En fin... Que me alegro de que escribieses.

Por cierto! tienes un blog y un pueblo muy bonito!!

Bye!!